Missväjning med bilen

Idag efter att jag och pappa skulle åka hem från mataffären lyckades jag missväja med bilen.

Jag skulle svänga ut från parkeringen medan en tjej skulle åka in till parkeringen. Det blev en sådan situation så att det blev bäst om jag skulle åka på vänster sida och hon på min höger. Vi började därför styra åt dessa håll, men hon såg lite velig ut så då svängde jag tillbaka mot höger, för det är ju det riktiga egentligen, det blev alltså en typisk missväjning, fast med bilar.

Vi löste det på det sättet som man oftast löser gående missväjningar också, vi stannade upp tog ögonkontakt också vinkade hon fram mig på vänster sida, allting löste sig utan att vi krockade.

Kommentarer

Sätt ihop dina ord till meningar här och låt oss andra få se vad du åstadkom:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0